Bolaget ska bedriva utveckling och konsultverksamhet inom IT, ehandelsindustrin, media, dator- och mobilspel, reklam, grafisk design och kommunikation, försäljning av program och spel, samt bedriva handel med kläder, smycken och accessoarer samt därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 198 | 234 | 332 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 36 | 133 | 212 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 37 | 135 | 212 |
Årets resultat (tkr) | 21 | 80 | 128 |
Summa tillgångar (tkr) | 245 | 308 | 216 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 198 | 234 | 332 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 36 | 133 | 212 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 37 | 135 | 212 |
Årets resultat (tkr) | 21 | 80 | 128 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 180 | 100 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 65 | 208 | 216 |
Tillgångar (tkr) | 245 | 308 | 216 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 146 | 164 | 144 |
Obeskattade reserver (tkr) | 96 | 86 | 52 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 4 | 58 | 20 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 245 | 308 | 216 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 20 | 60 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 198 | 234 | 332 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 18.2% | 56.8% | 63.9% |
Soliditet | 87.8% | 73.3% | 84.0% |
Kassalikviditet | 1625.0% | 358.6% | 1080.0% |
Bolaget ska bedriva utveckling och konsultverksamhet inom IT, ehandelsindustrin, media, dator- och mobilspel, reklam, grafisk design och kommunikation, försäljning av program och spel, samt bedriva handel med kläder, smycken och accessoarer samt därmed förenlig verksamhet.